Friday, October 1, 2010

aku nk balik..tp!!

sekom..minggu ni aku rse cam nk blik umah...slah stu sebab nye..nk g open house umah bangah!!..pasti seronok..sume kazen2 aku ada..hehehe..best nye..tp sume itu hanya tinggal kenangan serta angan2..lalalala...
aku juge takut nk blik..tkut ayh mara psl bnda tu..adakah aku yg salah???salah kah aku tuk ingin kan kebahgiaan!!aku xnk bnda buruk berlaku!!disebabkan bnda itu,aku menanam azam tuk balas dendam!!hahahha..btol..itulah siti roslinda...ayah jgn nyesal klo dpt thu akak camtu...ayh nk mara pon xe gne nye...sume nye slh ayh..itu yg ayh nk kan???lo ayh wat cam tu...ayh jgn nyesal klo akak wat bnda yg diluar jangkauan ayh...lo ayh da tua..ayh jgn nyesal klo kmi xkan jge ayh..xtake care ayh cam ank org len..ayh bhgia la ngan dia...if ayh bersama dia...btol akak ckp..lo ayh wat bnda tu..ayh tggu la akibat nye dri ank ayh yg ayh harapkan akak adalah insan yg akan ubah family kte...ayh jgn nyesal if ank2 ayh pinggirkan ayh bila ayh da tua...time tu ...ayh nk nyesal pon xde gne nye...itu janji akak yah...tp..klo la bnda itu sume tk jd...akak janji..ayh la insan yg akak syg...akak xkan lupekan ayh even akak da kawin...akak akan bg ape yg ayh nk..akak akan tunaikan permintaan ayh...itu janji akak..ya ALLAH...aku xnk bnda buruk berlaku kat family aku...KAU berikan lah petunjuk ...aku mohon pada MU,..aku syg pada family ku yaALLAH...ermmmmmmmmm

1 comment: