Sunday, October 10, 2010

befday yg sgt best!!!

bermula apabila aku pulang....cam biasa aku dijemput oleh ayh..kat terminal klang..heee...dalam kete aku n ayah diam je...smpai stu ketika ayah tnye psl soal hari tu...ayh cuber tok pertikaikan nye..hahaha..lantak la..aku hanya mendoakan kebahgiaan family aku je..hahaha..poyo suda...smpai umah...aku dihidang kan dgn ketupat yg mama wat...mmmm..sedap nye..hehehehe..sgt seronok..mlm menanti detik 12....aku dudok umah maklong..hahahaha..org pertama yg wish aku...hahahah..sudah tentu adik kesayangan aku..siti zuliana binti mohd rasli...hahahaha..juz msj..wlopon time tu nana ada kat dpn aku..hahaha..mlu la tu nk wish dpn2...heee~...kemudian zarf...hahahaha..sgt seronok..aku menanti ucpan dprd insan yg sgt aku syg..hahahaha..mne ley gthu spe..nk thu cri sendiri eik..heheheheh..akhir nye penantian berakhir dgn kebahgiaan ...lalalala..poyo suda...bertambah seronok bile dia sudah kembali seperti dulu..sy ttp doakan awk...hahhaha..poyo lagi..hehehehe..kte2 dia mlm tu wat aku terharu...jiwang karat..lalalalal..jgn mara ye..n kate2 tu jugalah..wat aku tersenyum tahkala ini bile mengenangkan nye..hehehehe....sgt poyo an siti roslinda binti mohd rasli...hahahhah..sepanjang hari 8 oktober 2010..aku asyik mendail no org je...almaklum la ..free...heheheh..kan seronok klo ary2 dpt free kol...setiap saat aku ley dgr sore dia.hehehehehe..poyo suda...jgn kembang ye idung tu awk..lalalla..xcukop 8 aribulan..9 aribulan pon aku memanfaatkan fon..befday ayh pula...free lagi..dgr lg sore dia..heee..sgt seronok..ermm...10.10.10..aku blik mlake...xmaun...rse cam xnk blik..tp..aku msh ada tugas...yakni study...hahahaha..ermm...seronok nye....puas haty aku blik kli ni..wlopon aku xkne bling tepung dgn kazen2 aku..hahahaha/....harini befday ex aku..aku msih ingt kte2 dia...tp aku akan cube lupekan dia..hahahaha...poyo lg...da lupe pon dia..coz..ehem2..lalalalal...ermm..k la...sampai disini sje blog aku...komen eik..hehehehe..syg dia aje!!!llallalallala

No comments:

Post a Comment