Sunday, October 31, 2010

bkn senang nk jd mama!!

askom....ermm..bru je blik dari umah angah cicik..sy dpt bnyk pengalaman di sana...ermmm....mlm jumaat aritu..aku da knl ngan sorg bdk ni..rse cam bek..tp xthu la...llki skang bkn ley cye sgt...hahahaha...aku redha je...gagagaga...best cgt chat ngan dia...ble chat ngan dia rse cam chat ngan****...rindu kat dia..tp aku rse sume tu hanye tinggal kenangan...aku nmpk dia da hepy skang...alhamdulillah..hahahahah...saturday night...aku g ngok movie....ceter cuti2 cinta...best cgt cinta tu...bila la aku nk dpt cinta mcm tu...hahahahaha...ila ngok ceter tu..aku rse cam xsabo plk nk kawin..hahahahaah..udah2 la linda...ko bkn nye da ada calon...asyik org je mainkan pasaan ko..hahahaha...aku terpaksa lupekan sume nye...hahahaha...aku nk enjoy dlu la...bru pkir pasl sume bnda ni..hahahah...pas ngok movie ..aku faiz n cicik g umah angah...hahahah..aku bawk moto kot dr dp ke giant..giant ke pantai puteri...teral siot...da la xde lesen..men bedal je..hahahaha...seb bek xde pape...dok umah angah cicik...tiba2 terasa rindu kat mama...hahahahaha...terlebih suda...xpe2..this week aku blik...ermmm...xsabo nye!!..ermm...mlam td aku ngok bola...kalntan lwn n9....klantan mnang plk...adoi...lg la bertambh syg aku kat dia...hahahahah...lupakan dia linda oi...hari ahd...aku cick n faiz kne jd babysitter...hahahaha..jge anak angh...haahaha....aku kne blajo sume ni...susah tol..pnat..tp best....bru jge sorg...lom 6...lo 6..mti aku...hahahahaha...bila da jd cam ni..rse mls plk nak kawen..hahahaha...bnyak komitmen kne jge...adoi...klo xkawen kang ada yg ckp xlaku plk...klo kawen...tkot xsnggop pgang tanggungjawab...bila da cam ni..aku bru rse payah nya jd mama...baru aku dpt rse kan pe yg mama rse ..thanxx ma..koz jge didik along ngan adik2 smpai kmi besar...aku hargai nye....ngee...blik hostel....aku tros mandi ...bkk lappy kesygan aku ni...0n9 fb...aku harapkan msj drpd dia...akhirnye dia blas gak....aku gthu dia yg aku da xthu nk wat pe lg tok lpekan dia...dia ckp..b4 tido sbut nme dia...adoi...dia ingat senang ke????dia nk sgt ke aku lpekan dia.????aku xley lpekan ko la...ko xphm ke????ermmm...aku aku cube klo ko nk aku lpekan ko..hahahaha...terima kasih buat insan yg dtg dlm hidup ku tatkala aku ngah sedih..tatkala aku mengharap kan insan yg sudi dgr skit aty aku....terima kasih...aku amat hargai ko....ngee~~

No comments:

Post a Comment