Sunday, October 3, 2010

kepenatan melanda!!

argghhhh..pnat..bdan skit2 apabila mlam td bdk2 blik b3-01 g overnight...hahahaha
sgt seronok..tp ada kala nya sgt membosan kan...hahahaha....hajat untuk mencari hadiah ayh tidak berkesempaian kerana aku keliru untuk membeli ape..hahahaha..poyo suda...dgn ape yg ayh wat kt kmi..aku rsy cam mls tok bli..tp aku knang dia ayh..seburuk mne pon dia..sejahat mne pon dia..aku kne hormat dia..hehehe..kmi memlekan perjalanan kmi pd pukul 6.30 ptg yg dijemput oleh pakcik felo kesygan kami iaitu pakcik masri....hahahha..selepas tiba di tempat yg ingin dituju..kmi jln2 di dataran pahlawan...just tgok2..then..kmi g f.o.s utk usha2 kot ada bnda yg boleh dibli tok my ayh..tp xjmpe..yg aku jumpe hanye bju aku..hahaha..apabila kmi bertiga ketanduasan duit..mle la...sesi catu menyetu wet..hahahahah...agk2 perot da mle berbunyi spt radio..kmi mulela mncri tmpt untuk mkn..hahahahah....sdg2 mkn..ujan...ermmmm...kmi tidak ada hala tujuan ketika itu..xthu nk wat pe..so..kmi sebulat suara membuat kptusan tok ngok wyg..hahahah..magika...ingat best..tp merepek..sgt bosan..hahahahha...lps hbis wyg kol2.30 pg..kmi menemani gemok mkn...lapo la tu...ahahahah....sdg kmi mkn...aku sibuk melayan msj dr seorg pemuda banting...hahahaha...klakar gile...aku da la lg tua dri dia...layak kah aku bersame nye..tp..aku sdg menanti seseorg yg xpasti akan muncul..hhahaha...aku akan terus menanti...tp jgn smpai aku ptus asa sudahh...hahahah..
mte pon da ngantok..jd kmi amik kptusan tok overnigt di atas dataran phlawan...hahaha...bermulalah kehidupan aku spti ank terbia...hahaha...xbpe nk nyenyak la tido..hehehehe...awl2 pg lagi kmi mula berangkat pulang ke hostel...tido dr kol7 pg pai 3 ptg...hahahaha...sgt pnat !!!!

2 comments: