Tuesday, October 26, 2010

tahniah tau..

tahniah wat ko yang berjaya,,,aku turut gembira atas kejayaan ko..aku x sangka ko boleh mencapai kejayaan...hahahahaha...ermmmm...tutupla ceter eik..ermm...hari yang pnat..test yang mnimbun...disamping assigment yg bnyk tok di submit..hahhahahaha...ko da berjaya..doakan aku plak eik..aku nk berjaya gak cam ko..hahahahahah....manusia...mudah lpe an..dlu bila susah ko cri aku...skang..ble ko da snang...peh...ko lpekan aku...terkapai kapai..huhuhuhu..poyo suda!!!!..aku xkisah la wey...aku doakan ko bhgia dgn kejayaan ko tu....adoi..sok ada test ethic lg...assigment ethic kne tnjuk sok..adoi...tekanan....bila la nk graduated ni...xsabo rsenye...aku janji...kejayaan tu akan ku kongsi dgn ko wlopapepon yg ko da wat kat aku..aku xkisah..ko ttp kawan aku dunia n akhirat..

No comments:

Post a Comment