Monday, November 22, 2010

lagi 3 paper..yeannnnnn!!

hari..22.11.2010..genap 3thun annivessary zarf...even sbenanye..kmi da kwn lbih 5 thun....emmm korg terbaik la wey....rindu korg sgt2..hahahhaah,,hri ni juge aku wat keputusan tok tgglkan dia....itu yg terbek..yela wey..cbe pkir..aku ni awek dia..tp da lbih seminggu dia xkontek aku...aku ni awek dia tp mcm musuh..uhuhuhu...smoge kau bhgia..mgkin ada yg lg bek dr aku kan..ermm...aku doakan ko bhgia...amin...ermm..aku ngan **** suda smkin ok..kmi da mcm dlu..dia msti ada time aku sdih...kau ada la yg terbek la wey.....aku berterimakasih sgt coz ada kawan cam ko....hope ley jd lbih dr kawan..opsss.hhhahahahhahah...syg awk..hahahahha...sy windu awk sgt2...tibe2 aku rindu kat nana..adik aku sorg ni..dia sllu ada mse aku susah..dia da phm aku...kmi da rpt..xcam dlu..klo dlu..aku ngan dia asyk gdoh je...mcm anjing ngan kucing..yela...da besar..usia mampu merubah seseorang..ermmm...dia da keje...kfc..t aku blik..msti aku sunyi..nani kjap ada kjap xde...adik aku plk keje..tggl aku seorg diri..ermmmm...sdih nye...
ermm...td paper english in business communication...alhamdulillah sume paper yg da aku jwb..ok..hopefully i get the best result..aku xnk hampakan mama n ayh yg da byk bg semagat n harapan...ermmm along akan bg mama n ayh ni..itu janji akak kat mama n ayh...hahahhhaha...amin....

No comments:

Post a Comment