Thursday, December 30, 2010

sy gembira bersama cicik....


alhamdulillah...persahabtan aku ngan cicik sudah kembali ok..aku syg dia sgt..n aku xnk kehilangan kawan cam dia..wahai siti nur zulaika ahmad..andai kmu membaca blog ini..ketahui la yg sy sgt menyayangi mu selain zarf...ermm...tadi ayah kol..rindu kot kat my father..hopefully dorg ok kt sne..sok nana last kerja...along bgga ngan ko dik..along doakan kejayaan mu..maybe aku bkn kakak yg terbek tok family kita,,,aku akan cube jd yg terbaik ..akan ubah hidup family kite..ermm.doakan kejayaan along..ermm...sok new year..n azam aku tentula nk berjaya..2011 last year aku study..hopefully aku dpt pe yg aku nk..ermm..skang ni aku rse sunyi sgt..aku xthu nk ngadu kat sape..klo dlu ad syuk..skang..mungkin slh aku..terlalu memaksa dia..pai dia nek fed up ngan perangai aku..xpela..mungkin antara kita xde jodh...aku doakan kebahagiaan ko..tp..aku tol2 rindu ko..aku rindu nk ngar sore ko..knape la ko ego sgt..pe slh aku pai ko wat aku cam ni???astagfirullahalazim...da2 la linda..lpekan dia..mungkin dia da hepy ngan hidop dia..wak..klo awk bce blog ni..hopefully awk kol sy k..:(..ermm..klas aku berjalan cam biasa..aku rse sem ni aku kne hard skit..bnyak subjek susah..aku kne berusaha..aku xnk jd cam sem lpas..aku serik..ermm...wahai anak rasli..ko berusaha la..jgn hampakan mama n ayh,..,sebab dorg ko berada dia medan perjuangan..ko jgn persiakan..ma..ayh..doakan akak..amin...

No comments:

Post a Comment