Friday, January 21, 2011

terima kasih kerana buat saya tersenyum...

masa untuk saya updated blog saya...hahahaha...dimulakan dgn perasaan yg xsenang duduk..hehehehe..apabila hati sy diketuk oleh 2 jejaka..ermm..sekali 2 ko dtg..pning lak ai..hahhahaha...amek ko linda..aku xthu knape since when abg angkat kiah rjin im kat fb aku,,..sllu like komen aku je..adoii..ermm..xpela..skang ni aku just kawan kawan je dulu dgn dia..kerana hati aku sekarang sudah dimiliki oleh seorang insan..xthu sape..hehehehe...malu lak ai..tp..aku xnk terlalu percaya sgt kat semua laki..tkot kne kecewa cam sebelum ni..xnk..derita aku than skit..hanya TUHAN je thu betapa seksa nya aku saat tu..erm..kiah gelak ble dia thu yg aku knal ngan abg angkat dia..hahahah..kenape eik??something wrong???xpe2..xsaba aku nk blik umah..nk jumpe mama n ayah..semalam ayah kol..ayh kata nana..adik kesayangan aku sorang tu da mle pkai tudung..hahahaha...mcm pelik je ble nana da pkai tudung..papepon..syukur ALHAMDULILLAH...kmu da berubah..tp dik..adakah ko pkai tudung tu ikhlas???adakah datang dari perasaan kamu sendiri???ke teman lelaki kmu yg suruh???ermm.....jgn dik..along xnk org ckp kmu berubah sebab jantan!!!xnk...kamu thu kan mulut org..tp xpe..along ttap di cc kamu..ermm....sekarang ni aku rse len sgt ngan zarf..xthu knape..specially asnor...xthu la..klo dlu always msj aku..but now...ermm..ntah la.ok..since da ad bf dia jarang nk ceter ngan kteowg..xthu knape??mungkin btol.bf lg penting dr sahabat..sggop tggalkan sahabat demi bf..pelik la aku...mmg sume jd cam tu eik??mungkin ble aku da ad bf pon aku akn lupekan sahabat sahabat aku???xthu la..mungkin sume same...skang ni aku ngan zue..sume story aku ceter kat zue..pae..ermm..da xthu kat mne..aku rindu la zarf!!!..ok since da masing2 study jauh2..sume da ad group msing2..bile blik kampong je bru nk ingat sahabat..ok!!!zarf..roselynda rasli rindu korg la..xsaba nk blik..nk jumpe korg..tp xcukup sorg..faezah sani kompem xblik...mcm plik je if dia blik...ermm..xsaba2..nk blik jumpe nani n sumelah...ermm...cepat la ari khamis!!!!!!nk balik kampung!!!!

No comments:

Post a Comment