Sunday, February 20, 2011

19 februari 2010..

hari yang sangat seronok..bermula disini..aku dapat call free..sebab birthday tuan empunya simcard aku ni,befday dia jatuh pada tarikh tersebut..hehehehe...terima kasih ye ..no awak telah membuat saya kembali tersenyum..hehehehe...malam itu,insan pertama yang aku call..adik aku la...sape lagi...hehehee..lepas aku call dia..aku call dia..sekejap je..coz dia bz..ermm...kecewa seketika...hahahaha..lepas itu aku call sahabat aku sorang ni..MY KEDING..heheheeh..seronok berbual dia..kami bagai adik beradik..setiap masalah kami kongsi bersama..tak ada sedikit pun rasa malu dengan MY KEDING..lepas call MY KEDING..aku call MY KEMPENG..tak berjawab...tidur la tu..mana tak nya...aku call pon pukul berapa an..hahahaha...lepas tu aku call MY DEBAB...tutup..adoi..tekanan sikit aku dengan minah sorang ni hah.hahahaha..papepon aku tetap sayang korang...dalam pukul 2 lebih..dia miskol aku..aku pun call dia..hahahaha..lama gak la kami berbual..rindu sey nak dengar suara dia..hahahaha..banyak yang kami story kan malam tu..malam tu jugak awak ada cakap yang awak da ada awek..pehh...berderau jantung saya dengar semua itu..rasa macam nak tercabut jantung saya dengan nya awak..tapi saya tak salahkan awak itu hak..hak awak..saya tahu awak pun nk hidup bahagia..tapi lagi saya terkejut bila awak kata yang awak dengan awek awak da putus hubungan awak hanya sebulan..pehhh..segalanya terhenti seketika..sabar ye awak..itu semua dugaan buat awak..mungkin ada wanita yang lagi sempurna yang telah ditetapkan oleh ALLAH..seorang hawa buat awak..saya akan tetap doakan awak..walaupun hawa itu bukan saya..tapi kalau saya pun apa salahnya kan???hahahaha..tak tahu malu betul la au ni kan,...seronok sangat..terima kasih awak..awak banyak sedar kan saya malam tu...saya tahu salah banyak buat salah...maafkan saya,..saya akan cuba ubah segalanya..saya tak sabar nak jumpa awak..tapi bila ye???harap segala jawapan saya akan terjawab..sekarang saya harap..walau apapun yang terjadi..kalau awak ada masalah..share la dengan saya..kalau boleh saya bantu..saya akan bantu awak..terima kasih kerana melayan kerenah saya malam tu..hopefully awak tak bosan dengan saya..hari itu juga..semua aku call..tapi aku tak call ayah..aku takot ayah sibuk..coz mama ckp ayah kat kedah..outstation kata nye..hahahaha..sory ayah..akak doakan ayah berjaya dengan business baru ayah ni k..akak sayang ayah.mama.keluarga kita..sahabat saya..dan awak..over la plak..hahahaha

p/s..sorry kalau apa yang aku tulis ni wat kalian meluat k..hahahaha..ini ape yang aku rasa je..papepun doakan kejayaan saya..ggggrrr

No comments:

Post a Comment