Tuesday, February 15, 2011

cinta hati ku..

adakah aku mencintai mu???adakah aku menyayangi mu???aku sendiri tidak mengerti..aku tidak faham dengan diri aku sendiri..adakah aku boleh menyayangi kamu seperti aku menyayangi  dia??tolong la aku..aku ingin menyayangi seorang insan yang bisa menyayangi aku..bukan insan yang akan menyakiti hati ku..aku da penat untuk semua ini..usia aku semakin meningkat..aku perlu fikir tentang masa depan aku juga..aku mahukan seseorang yang selalu ada di sisi ku..yang selalu dengar dan kongsi cerita..agar aku tak bosan dengan kehidupan ini..ya..memang aku inginkan dia kembali dalam hidup ku..tapi itu hanya angan angan ...dia tidak mungkin hadir kembali dalam hidupku..menerangi setiap sudut suram hidupku..membuat aku tersenyum ,ketawa..tidak mungkin..dan dia yang baru juga tidak sama seperti dia..ya..memeang aku merindui mu..rindu gila..setiap sudut penglihatan aku..wajah mu yang muncul??kenapa???
YA ALLAH..jika dia bukan adam buat ku..kau lenyapkan lah dia dari hidupku...jangan diseksa zahir mahupun batin ku..hamba mu ini tidak kuat untuk menghadapi semua ini..ujian yang diberikan terlalu berat,,kau gantikan lah dia dengan insan lain..seorang adam yang mampu manjaga hawa nya dengan baik..dengan penuh kasih sayang ya-ALLAH...aku memohon pada mu..dan sekiranya adam yang baru ini ada lah jodoh ku..kau dekati la hati kami ..kau satukan lah jiwa kami..aku memohon ya ALLAH..jangan la kau seksa aku sebagini ya ALLAH..pelbagai ujian telah kau berikan pada hamba mu ini..aku memohon ya ALLAH..amin!!!

No comments:

Post a Comment