Wednesday, February 16, 2011

alhamdulillah!!

alhamdulillah...assignment aku hampir siap...tahniah ROSELYNDA RASLI..kamu berjaya menyiapkan dengan menggunakan usaha tulang 4 kerat mu!!!..ayah pasti bangga dengan kamu...maaf ayah,jika akak bukan anak yang terbaik buat mu..akak akan berusaha untuk perolehi apa yang ayah inginkan..setiap kejayaan akak,adalah untuk mu wahai ayah ku!!!doakan anak mu ini berjaya seperti yang kamu inginkan...itu janji akak buatmu ayah...dan aku rasa lepas aku graduated dan mempunyai diploma..aku rasa tak mahu sambung ijazah lagi..bukan apa..aku rasa sudah sampai masa nya aku kena kerja dan bantu ayah dan mama..lagipun aku kan anak sulung..itu tanggungjawab aku untuk membesarkan adik adik aku..mama dan ayah makin tua..tak kan aku nak tengok dia susah susah cari duit untuk membesarkan kami..mungkin sudah sampai masa nya aku membantu mereka..lagipun aku rasa cukup la setakat diploma..ini pun hutang MARA aku pun sudah berlambak..takut tak mampu nak bayar pulak..jauh lagi perjalanan hidupku..masih jauh..aku tak pasti ia akan cerah ataupun suram..hopefully cerah..aku harap segala yang aku inginkan dan harapkan akan aku perolehi..moga moga cita cita aku untuk mempunyai sebuah syarikat perkapalan akan tercapai...amin...aku akan majukan tempat kelahiran ku..kerana bagiku..sebagai anak kelahiran SELANGOR...aku mesti majukan nya dulu..siapa lagi yang hendakkan maju kan nya??..aku ingin bangunkan nya dulu..doakan aku berjaya...kamu pasti boleh roselynda rasli!!!AMIN....

No comments:

Post a Comment