Friday, February 11, 2011

ke tidak sabaran!!

saya syg kamu..maaf yee!

aku tak tahu kenaaku tak tahu kenapa dengan aku sekarang..bila kejadiaan hari tu berlaku..aku rase lain dengan kau..lain gila..bila nak reply msj ko pon aku rasa lain..lain sangat..aku janji..sekarang aku akan lebih berhati hati dan always think positif abaout you all..aku tidak mahu kehilangan kamu semua..TIDAK SAMA SEKALI!!!!...hahahaha,..malam tadi aku chat dengan budak budak kelas 5 maju dlam laman sosial FACEBOOK..hahaha..kat group kami la..SESAAT BERSAMA 5MAJU 08.....hahahaha...gila la..mendapat sambutan yang amat menggalakkan dari mereka..kteorang nak pergi PORT DICKSON...reunion..naik moto bai..mesti cam kita g I_CITY kan ..seronok..tidak sabar aku menanti detik itu...pa dengan aku sekarang..bila kejadiaan hari tu berlaku..aku rase lain dengan kau..lain gila..bila nak reply msj ko pon aku rasa lain..lain sangat..aku janji..sekarang aku akan lebih berhati hati dan always think positif abaout you all..aku tidak mahu kehilangan kamu semua..TIDAK SAMA SEKALI!!!!...hahahaha,..malam tadi aku chat dengan budak budak kelas 5 maju dlam laman sosial FACEBOOK..hahaha..kat group kami la..SESAAT BERSAMA 5MAJU 08.....hahahaha...gila la..mendapat sambutan yang amat menggalakkan dari mereka..kteorang nak pergi PORT DICKSON...reunion..naik moto bai..mesti cam kita g I_CITY kan ..seronok..tidak sabar aku menanti detik itu...

time bersama..
terbaik...

sahabat!!
yela..kan aku ada buat FAMILY DAY tok KELUARGA ARWAH NEK SEMAH..tidak tentu jadi lagi..so, daripada aku langsung tidak pergi..baik aku wat untuk pergi ngan member member kelas aku...hahahaha..at least dapat juga aku mandi pantai..sudah lama kot aku nak mandi pantai..walaupun air pantai tidak sebati dengan kuat aku..yela kan..kulit aku kan sensatif sikit..hahahaha..gatal gatal..hahahaha..tidak sabar nya!!!...ZARF...before g PD tu..kita g bli baju baru k..hahaha..wey sahabat sahabat aku..t time kat sana..korang jangan heboh cerite pasal politekni korang tu eik...muak aku dengar...asal jumpe je poli jugak topik utama..hahahaaha..aku sula korang kang...hahahaha..mesti best an...cuba korang bayang kan..kita sume naik motor..jadi minah and minah rempit seketika...hahaha..SUMPAH  xsabar korang...hahaha..aku handle bahagian hadiah...hahahaha..siap la korang...best punya hadiah aku sediakan..hahahah..aku rasakan..kelas kita la yang paling best..selalu buat reunion..jumpe2..heee...kitakan sahabat..

No comments:

Post a Comment