Sunday, February 20, 2011

kembali tersenyum...


hidup aku kembali tersenyumm..setiap masalah sudah hampir hilang....terima kasih TUHAN..kerana membari saya dugaan sepertu ini...ia mengajar aku erti kehidupan..erti sabar..dan setiap erti dalam kehidupan..aku bersyukur sangat...terima kasih sahabat..kerana ada di sisi saya tiap kali saya memerlukan kalian..bersyukur kerana aku dianugerahkan sahabat seperti kalian..mendengar masalah aku...menasihati saya..membantu saya menyelesaikan masalah saya..thank you so much..aku sekarang akan tumpukan sepenuh perhatian aku pada pelajaran aku..itu yang penting..bak kata dia..kalau ada jodoh...walau apapun yang berlaku..pasti kita ditemukan..aku percaya kan itu..aku nak berjaya..nak buktikan kat mama n ayah aku..dan aku ingin kongsikan kejayaan aku dengan dia..sekarang..aku tak nak la selalu menghubungi dia..kerana dia kata dia sekarang sibuk..aku hormat dia..aku hormat kehendak dia..aku doakan dia..terima kasih awak..awak la sahabat saya..terharu saya..sangat terharu..awak sudah buat saya kembali tersenyum..mengembalikan detik detik manis buat saya..saya kembali tersenyum kerana awak..terima kasih atas nasihat awak..saya akan ingat..malam tu saya menangis kerana awak ..saya terharu gila bila dengar suara awak..apa apa pun saya doakan awak k..kita tetap kawan..dan saya teringin gila nak jumpa awak..semoga kita kawan selamanya walau apa pun berlaku..saya tak nak kehilangan awak..

No comments:

Post a Comment