Thursday, February 10, 2011

maafkan aku !!!

maafkan aku jika kata kata aku mengguris hati kmu.. tiada niat langsung untuk aku lakukan itu terhadap mu..ape yang aku tulis adalah ape yang aku rasa..aku tidak tahu ingin luahkan pada siapa..aku buntu ..aku tidak mahu kehilangan sahabat aku seperti kamu..keding,kempeng n debab je yang aku ada saat ni..SUMPAH aku xnak kehilangan korang..aku xsalah kan sape sape sekarang...mungkin aku emotional time tu..sampai aku tulis je..tanpa jaga hati kawan aku sendiri..maaf kan aku sayang..maafkan aku..hanya itu yang mampu aku lafazkan..begitu banyak masalah yang aku lalui sekarang..dan aku kena yakin aku dapat selesaikan semua ini..tolong saya eh kawan2..aku tidak tahu kenapa dgn aku sekarang ni..aku pun tak tahu ape yang aku fikirkan..ingatan aku kat 'dia' selalu hadir tanpa diduga..kenapa kau hadir tatkala aku baru gembira..baru ketawa..kenapa???kau ni..betullah..aku menyesal kenal kau..aku menyesal bagi kau nombor fon aku dulu..aku menyesal cerita semua masalah aku dekat kau..menyesal giler wey..menyesal sangat..kau boleh tak berambus dalam hidup aku???pergi jauh jauh..jgn sesekali kau datang..sorry kalau aku emo..aku tak tahu kenape susah sangat aku nk lupakan kau..susah sangat..

kenangan aku bersama si dia
dulu
>bila sy sedih awk selalu ad dekat dgn sy..
>awk bagi sy semangat..
>awk selalu call saya...setiap malam..sampai sy tertunggu call dari awk..
>bila awk putus dgn awek awk..awk call sy..awk luahkan segalanya kat sy..n sy ingt lagi..29.6.2010..awk ckp kat sy..sudikah sy jd teman istimewa awk..teman utk luahkan segalanya..teruja sy dgr..rse nk nangis..
>masa mlm befday sy..awk call..awk bg ayat jiwang giler kat saya..8.10.10..hari bermakna buat sy..awk ckp..sy argai awk..ari tu hanya TUHAN je tahu perasaan saya..
>bila sy ajak awk kuar ngan kawan2 sy..awk kata awk xsedia nk kuar..xde mood..tapi xpe..sy faham..
>semangat awk hilang lps awk putus..n awk ckp..sy akan pulih demi awk..jgn risau..

sekarang
>bila sy sedih awk selalu xde..n xpernah ada..
>awk balik yang hilangkan semangat sy..
>awk xpernah call sy lg..n xpernah reply mesej sy kat fb..
>sy xthu nk luahkan dekat sape sekarang..nk msj awk tkut ganggu plak..
>sy rindu awk yg dulu..take care sy..call sy..bg kata2 semangat kat sy..n sy akan menangis bila sy ingtkan awk..tgok betapa kuatnya syg sy kat awk..
>sy nk ajk jumpe pon sy tkot...tkot awk busy keluar ngan kwn pempuan awk..(mybe makwe awk)..
>smangat sy hilang balik lps awk pergi jauh dlm hidop sy..

lihatla betapa kuat nya syg sy kat awk..awk..awk..maafkan sy jikalau sy berslah dlm hal ni..sy tak tahu ape yg perlu sy lakukan..bila blik kampung..sy sllu nmpak tmpt keje awk..SUZUKI n TESCO KUALA SELANGOR..ermm..bila sy on fb..sy asyk tgok wall awk..pic awk..knape komen sy awk xrep??tp komen org len awk rep??benci sgt kan awk kat sy??sy xthu ape slh sy..cube awk bgthu..klo sy yg slah sy xkisah ats kehilangan awk..cuba bg sy jawapan untuk semua persoalan ini awk..supaya sy dapat tebus...maaf jika awk terasa hati bila bce blog ini..

hasil nurkilan..
roselynda rasli

No comments:

Post a Comment