Sunday, February 6, 2011

melaka suda!!!

assalamualaikum...lama gak xupdated blog..since aku lek klang..hee..cuti..sgt seronok...dpt jumpe mama...ayh..adik beradik n semua la..hahahaha..balik ari khamis..nek ngan pia..mklom la..xde wet time tu..ermm..hahahaha..akhir bulan la katakan...tp dia anta pai pantai dalam je..pastu aku nek ktm..sensorang..hahhahhaa..xde la jauh sgt..ermm..cuti mmg best..aku bnyk spend time ngan zue n asnor..n kazen2 aku...cuti mcm kejap je kot,,tup2 da ari khamis..hahahaha..ari selasa lps aku g kl..bli brg tok niaga..rm300 gak abis..xtahu aku bli ape,,hahahah..pastu mlm rye cina kteorg wat reunion..ramai gak la yg ada...norina sume la ad..seronok kumpol rmai2..

 aku n asnor maisara @ kempeng!!!!


aku n ciknon @ keding!!!



malam tu ini org yg belanja....hahahaha..ijat!!!grrrrrr..pas mkn aku teman kiah g  umah amin anta brg...pastu aku kuar ngan ciknon n ijat..kol1 pagi bru lek..ermmm..seronok kuar ngan ko la ijat..wlopon sekejap..hahahah...xpuas kot..nk lagi..n aku seronok gile ble ko ngan keding da ok..ermm..actually aku skang kurang nk cye ko..dgn pe yg ko da wat..tp..tok kebahgiaan kawan bek aku..aku teme..ROHAIZAT HAIROJI..kmi da terima kmu lek..so..jgn wat hal lagi..jge la kwan aku lek..jgn kecewakan mcm lgi..tolong la..ko jgn la ulangi lagi...n aku tgok skng ko da tol2 nk berubah...aku doakan kmu k...hahahahahah....

zar!!

ermm...b4 aku lek mlake aku lepak lagi ngan zar..xde pae..rindu plak kat dak sorg tu...ermm..g mkn kfc..sllu klo pae ad..dia la yg abiskan mkanan kteorg...rindu ko la pae..msj pon xrep..kol xangkat..tol2 busy...hopefully ko xlupe kteorg kat cni...ermm....rindu nye...da lme xlpak berempat..asyik bertiga je..pas mkn kfc...kteorg g umah aini...jumpe kawan kawan b4 lek..kat umah aini...kteorg mulakan sesi fotografi kteorg la..itu je hobi kteorg...hahahahah...seronok...heee....


pas g umah aini..kteorg umah umi...hahahahha...lepak ngan dia..story2,...seronok sgT!!!!heeeee...pastu kmi lek umah msing2...hahahahaha..cuti yg sgt best..wat insan tersyg..sy seronok bersama awk!!!lg seronok bila awk jadi milik sy selamanya....tp bila eik???just wait n see!!!!!

No comments:

Post a Comment