Tuesday, February 15, 2011

rindu mereka !!

eypa..nani..n nana..linda je xde!!!
sudah dekat dua minggu aku tak balik klang...tempat kelahiran aku itu..hahahha..tahu tak..masa hari sabtu hari lepas..mama ada call aku..mama bagitahu aku yang mama on the way nak pergi MORIB..dengan family maklang aku...ehhh..best nye...aku tak sangka pulak yang mereka nak check in sana pula..aiiisssshh..aku tahu pun dari cousin aku ni..hahahah..jelous nye!!!!da la tempat yang mereka check-in ni hotel yang dalam cuti cuti cinta..tempat dia..bapak lawa..adoiii..rugi betul aku rasa ehhhh..kurang asam eik kamu orang...lepas tu nak sedapkan hati aku lah..ckp kalau aku ada mesti lagi gempak..hahaah...alasan...tapi..comfirm wey..aku betul betul rindu gila kat kamu orang!!!rasa mahu balik je...!!!!!

No comments:

Post a Comment