Sunday, February 13, 2011

terima kasih ayah..

di mulakan dengan ucapan terima kasih buat my ayah..sangat teruja dengar nasihat dia..heee..bermula nya di sini..semalam mama call..tanye aku ada wet belanja tak..aku cakap la tak ada sangat..yela..elaun aku da habis aku modalkan untuk assignment aku..hahahaha...then mama kata..ok nanti mama suruh ayah masukkan..hehehehehe,,,suke nye...pastu..petang tu ayah call pulak..ayah tanya aku ok x??aku cakap la ok..heheheh..padahal aku selsema..aku tak nak la mereka risau..hahahaha..ayah tanya lagi ada ape ape masalah tak...aku takut nak bagitahu ayah yang aku tidak ada duit..hahahah...mahu tak mahu aku bagitahu jugak..hahahahah..pastu ayah ckp t ayh masokkan..sms ayah no akaun..hehehehehehe...sukenye..terima kasih ayah..sayang ayah sgt2....pagi tadi aku mesej no akaun aku kat ayah...lepas tu ayah call aku balik..hehehehehe...ayah tanya kenapa suaera aku lain..aku cakap aku saki tekak..hahahaha...ayah cakap..minum air suam manyak manyak...heee...sukenye,..ayah cakap jaga diri..dan ayah tanya aku bila balik???aik???rindu ke ape??hehehehe,,xpe..ayah..nanti akak balik k..akak pun rindu ayah dan mama..walaupun ayah dan mama selalu mara akak..tidak kisah la...itu semua untuk kebaikan akak juga.,.akak akan ingat dan akak ambil sebagai iktibar...terima kasih ayah dan mama kerana bagi ape yang akak nak..doakan kejayaan akak..insyaALLAH..bila akak da berjaya..akak akan bagi ape yang mama dan ayah nak jugakk...heheheheheh..

roselynda rasli syg mohd rasli 

No comments:

Post a Comment