Monday, March 7, 2011

akhirnya...

terlalu sibuk dengan kehidupan seorang pelajar yang mengimpikan kejayaan...aku lupa seketika dengan kewujudan blog ini..blog..tempat aku luah kan segalanya..hahahahaha..sudah start jiwang aku..4 march..aku berangkat pulang ke tanah tumpah negariku..hahahaha..klang,Selangor je...harapan pulang untuk keluar bersama ZARF..semua balik pula,..seronok sey...aku sampai terminal pukul 2.30 petang..terpaksa menaiki teksi akibat ayah tiada di rumah.,.,outstation ke KEDAH..semoga berjaya ayah...akak sentiasa mendoakan ayah..tapi akak rindu gila kat ayah..hahahahah...sabtu petang...aku keluar..pada mulanya faezah..memberitahu yang dia tidak jadi balik..pehhh..geram sey if dia tak balik.,.da la kitaorang balik sebab dia..tup2 dia plak ckp dia tak balik..rasa cam nak sentap gak lah ngan dia,..tapi kiteorang teruskan rancangan kiteorang...g klang parade..terperanjat sey bila faezah da ada kat sana..pehh..kami tertipu lagi...kuang asam kamu..hahahah..terima kasih...dan akhirnya..setelah setahun sebulan dan tiga hari saya mengenali dia..kami jumpa juga pada 5.3.2011..klang parade manjadi saksi pertemuan selama 5 minit itu..walaupun sekejap..saya amat menghargai nya awak..lepas bagi barang yang sepatutnya..aku pun naik semula bertemu mereka..hahhaahahahah..seronok nye dapat jumpa awak..terharu,.,.awak..terima kasih kerana melayan kerenah saya..5.3.2011..hari yang amat bermakna buat saya awak.,.,.tak tahu la awak kan..hahahahha...terima kasih sangat2...lepas makan..kiteorang ingat nak g main bowling..tapi penuh la pulak.,.membazir wet aku g bli stokin..hahahhah..bowling da pnoh..kiteorang wat kata sepakat untuk melalak..tak lah lama sangat..2 hours je...hahahaha.,.lepas gak tension aku...tension belajar..tension dengan percintaan..dan segalanya..terima kasih kalian..terima kasih kerana melayan kerenah saya pada hari itu..saya ni mmg gila..nasib baik kalian paham..heheheheeheh..papepon..saya sayang kalian sangat!!!



mereka!






No comments:

Post a Comment