Sunday, March 20, 2011

bertungkus lumus...

weekend..sangat bosan..mana tak nya..tak de duit..sebab tu la aku rasa bosan..cuba kalau aku ada duit..mesti tak bosan kan..hahahaha..bangun lambat..pehh..apa nak jadi dengan kamu ni linda???bangun je tido teringat kan adam aku..pehh..wahai adam ku..hadirla kamu dalam hidupku..melakar senyuman di bibir ku..teeeettt..jiwang suda...hah..harini aku masak..boleh la tahan sedapnya..menu harini..sambal telur,bayam goreng kuah dan sambal terung..hahahaha..yessss...da reti masak..boleh kawin..tapi dengan siapa???aikkkk...tak mo la...kumpul aset dulu linda..jangan nak gatal gatal...ingat pesanan dia...hahahah..rindula kat dia..sabar linda..jika jodoh kau dengan dia..tak ke mana...weekend macam ni..teringat plak kat mama ngan ayah kat rumah..arrggghhhh,....nak mama..mama..akak ada masalah..akak nak peluk mama..nak cerita dengan ayah masalah akak..akak sunyi la..dekat sini xde siapa nak membebel kat akak..rindu sey...lepas makan masakan aku..aku memerah otak membuat assignment..tekanan...banyak nye...saba linda..teruskan usaha anda..kejayaan anda akan buat semua orang gembira..dan kejayaan saya akan dikongsi bersama dia...teeeetttttttt

No comments:

Post a Comment