Sunday, March 27, 2011

proposal!!!

huh..ingat senang nak buat proposal perniagaan..rupanya bapak lak ai..susah gile..tekanan aku nak buat yang terbaik untuk subjek PENGURUSAN SISTEM MAKLUMAT ni..banyak aspek yang perlu diambil kira agar proposal aku kelihatan prefect ok...semester ni nak yang terbaik..tak nak buat cincai cincai beb...daa taubat la kata kan....hehehehe..chaiyok linda..kau boleh..kalau proposal ni ok...aku ingat aku nak gunakan sebagai perniagaan aku after graduated nanti...hehehehe..besar nya angan angan aku kan..amin...angan angan itu sebagai batu loncatan aku untuk berjaya..gggrrrr...berangan sudah...papepon doakan jela...seperti yang sedia tahu ..aku nak ubah kehidupan keluarga ...ni je peluang aku sey..hehehehe...sekarang ni tugas aku belajar..pastu keje kejap  cari modal...menghambakan diri dengan manusia manusia yang berjaya..mudah mudahan tak dapat majikan  yang tahu nak maki maki orang je...aku cukup bengan sey kalau majikan macam ni..bajet bagus..bila modal da cukup..good bye ...hahahaha..berangan sey...kejayaan aku untuk family tercinta dan dia...mereka adalah segalanya buat aku untuk berjaya..terima kasih...roselynda rasli tidak akan menghampakan kalian..bila umur da meningkat...da masuk ke alam 20...aku mula terfikir tentang jodoh..kadang kadang jelous membuak buak bila lihat adik , sepupu , dan rakan rakan mempunyai pasangan..tempat untuk cerita segalanya...berkongsi segalanya..tak macam aku..semua cerita sedih,gembira aku story kat blog..tak pun member...tu pon kalau mereka sudi dengar..sunyi sey hidup sensorang di tempat orang ..da la mama dan ayah jauh..arghhh..sabar linda..peluang sudah ada cume jodoh dan seru sahaja belum sampai..hahahaha...teringin ingin dibelai..dimanja...

ya-ALLAH..berikan lah aku kesempatan untuk menikmati sebuah kehidupan yang indah sebelum mata aku tertutup rapat..sebelum nadi ku terhenti seketika..sebelum semua orang menyusung jenazah ku...KAU berikan lah aku peluang ..untuk merasai segalanya..agar aku hargai nikmat sebuah kehidupan yang indah agar aku tidak terkilan dengan jalan hidup ku yang berliku ini..amin~~~

No comments:

Post a Comment