Thursday, March 17, 2011

terima kasih kakak..



terima kasih yang tidak terhingga kepada insan yang bernama IRMAYANI dan suami nya..MOHD ZAINI...kerana telah memperkenalkan saya satu produk yang terbaik kepada saya...dengan harga yang berpatutan..saya mampu melanggan nya dengan selamat..dengan mengguna kan produk ini..ia bukan sahaja dapat mengurangkan berat badan..tapi..ia juga dapat menjimatkan duit..yela kan..saya kan pelajar..mana lah ada duit sangat..elaun bulanan pun tak berapa nak cukup..tu pun still mintak mama dan ayah lagi..hahahhaah..cian parents au..dengan menggunakan produk ini..seriously,always rasa kenyang ok..membantutkan selara makan saya..maklumla..saya ni kuat makan..hahahhaah..tapi..selepas menggunakan produk ini..bapak la..saya makan pun sikit..dan lepas makan rasa nak muntah..hahhahhah..almaklum la..sebelum ni,pelbagai jenis produk kelangsingan telah saya cuba..namun hasil nya kurang menakjubkan..jadi saya nekad untuk menggunakan prudok ini selepas menerima pelbagai kritikan negaatif daripada masyarakat sekeliling..


ini la produk nye..

ia memang berkesan..saya akan terus makan ini produk dan berkemungkinan akan menjadi ahli selepas saya ada duit..hehehehehe...kalau ada seseiapa yang berminat...sila sila lah mencuba..jangan takut untuk mencuba..kita kena yakin pada diri sendiri..jangan cepat melatah dengan hasutan manusia..






No comments:

Post a Comment