Friday, March 25, 2011

teringat!!!

tiba tiba teringat mereka..mereka yang membuat aku tersenyum..mereka yang buat aku menangis...mereka yang selalu disamping aku..ohhh..tidak..begitu berat dugaan yang aku rasa bila berjauhan dengan mereka...hidup sebatang kara...meniti hidup yang penuh berliku..ohhh shit!!!rasa nak nangis la plak..hehehe..saba linda..tabah kan hati kau...ok...never mind..yang penting sekarang aku nak belajar n nak buktikan kat my family yang aku boleh berjaya..jgn pandang rendah kat aku ok??aku da penat hidup susah..bila senang sume sibuk nak dekat..bila susah..pehh..tak kenal saudara...satu peristiwa yang buat aku ingat sampai sekarang..time ayah xde kereta..aku dengan adik2 aku bagaikan pengemis jalanan yang ingin kan kebebasan..menagih simpati..tapi mereka lebihkan 'perempuan' yang belum ada kena mengena dgn keluarga..pehh..kau lebihkan dia berbanding darah daging kau kenapa??hina sangat kah kami time tu???dia belum ada ikatan lagi la dengan adik kau..ok..aku terima time tu..hati mana yang tak sakit..kami yang darah daging ni dia biarkan naik moto dan berhujan..sedangkan budak tu naik kereta..pehhh..memang kejam la kau saat tu..saat tu aku terfikir yang kau adalah manusia yang kejam gila..macam ni rupanya sedara..semua yang negatif aku fikir..dan aku juga menyesal ada saudara macam kau..hina sangat aku kan??susah sangat kah aku nak rasa kebahagian dari darah daging aku..aku tak tahu kenapa perlu aku ingat balik semua tu..da sekarang aku dapat jawapan nya..aku nak ingat balik ape yang orang da buat kat aku dan adik beradik aku..kalau boleh diungkit..aku ungkit..siap sedia la kawan..siap sedia la saudara..aku mungkin tak sekejam kau..tapi aku akan buat sampai kau sendiri akan menyesal buat kami macam tu...dan aku akan buat sampai kau sendiri yang akan mintak maaf kat kami adik beradik..bukan niat aku untuk berdendam..tapi untuk mengingatkan kalian..jangan main gila dengan aku!!!roselynda rasli..

No comments:

Post a Comment