Friday, March 18, 2011

terlalu bermakna...

awak terlalu bermakna terhadap saya..semakin saya cuba untuk lupakan awak..semakin awak hadir rapat dalam hidup saya..kenapa??ehhh..ke awak ni adam yang saya cari selama ini???hehehehe..suke nya jika ia menjadi satu kenyataan..tapi..walaupun saya terlalu sayang awak..tapi tidak bermakna saya terlalu mengharapkan awak untuk menjadi teman hidup saya..sumpah saya cakap saya sudah penat menitiskan airmata kerana awak..tapi..apa apa pon..terima kasih sangat kerana awak kembali semula..terharu saya..lakarkan kembali senyuman di bibir ini seperti mana awak pernah lakukan dulu...buat hidup ini kembali bersinar seperti dulu..dendangkan ayat ayat jiwang awak sebelum saya tidur...hehehehe...suka nya...saya akan dengar nasihat awak itu..saya ingat awk..teruja dengan awak...terima kasih mr s kerana telah kembali dlm hidup mrs r semula..syg la kamu..jangan tinggalkan saya lagi ye..saya tak sabar nak kongsikan kejayaan saya dengan awak..awak adalah semangat saya untuk terus belajar tau selain mama n ayah saya...love u damn damn damn much....

No comments:

Post a Comment