Monday, March 7, 2011

weekend bersama zarf!

Assalamualaikum...selamat pagi...bangun dari tidur terasa ingin meng update blog..tiba tiba terasa rindu nak keluar dengan zarf tersayang...yela..before masing masing g sambung blaja..kami always jumpa...ni bila da jauh tu yang rasa lain sikit tu..rindu korang la..aku teringat moment sabtu lalu..kat klang parade..g sana untuk celebrate befday ijat ,asnor n dia...tapi disebabkan dia busy..harapan aku terbantut seketika..kecian aku kan..tapi tak pe..aku da jumpe dia pon..sungguh terharu..lepas karok..kami g jenjalan kat klang parade..ingat nak g tanjung gila..nak sambut kat sane je..tapi..disebabkan da nak malam..kami celebrate kat mcD je..jadi la kan..hepy befday korang..semoga korang berjaya dalam kehidupan korang..semoga korang bahgia dengan pasangan korang..keluarga korang..ingat ni..aku sayang korang sangat sangat...hahahaha..makan punya makan..gelak terbahak bahak..kalau mama ada..memang aku da kena sepak..hahahaha..tapi memang best..release segala masalah yang ada..ketawa buat aku puas..ijat dan asnor punya befday..

















aku jugak yang kena calit kek kat muka..adoi..tapi takpe..kek mahal..takdela..tumbuh jerawat t..hahhahaha..akhirnya..aku dapat juga makan kek secret recipe..thanxx korang kerana melayan kerenah aku..hahahahaha.







.lepas makan kami gerak balik..jalan punya jalan..jumpa la kedai hadiah..disebabkan hadiah asnor belum beli lagi..kami sepakat tok bagi dia ni..comel kan.


hahahahah...pastu kami pon balik..da puas buat kerja gila hari tu,satu kejadian yang tidak diingini berlaku...adoi...helmet hilang..kena curi..nasib baik helmet murah yang dia curi..kalau helmet arc aku yang di curi..mampus aku nak mengganti kat bangah aku..kalau orang da curi kita punya..kami pun ..hahahahaah..shhhhhhh...hehehehehe..hari yang sangat best..aku tak kan lupakan tarikh itu zarf..buat dia..terima kasih ye...ahad petang aku balik..tiket pukul 4.30..ayah tak jadi balik..so,cousin aku la yang hantar aku..memang rasa lain..coz,selalu before aku balik..ayah yang selalu hantar.,.tangan ayah yang selalu aku cium..tapi hari itu???sedih nya..ayah terlalu busy...ermmm...masa dalam bas..aku terpaksa melayan kerenah pakcik bas yang sengal..hahahaha..senget aku..tiba tiba aku dapat mesej dari kawan bek ku..zue la...kami men mesej sepanjang perjalanan...aku terperanjat gila bila dia ckp:
Zue: zue rasa dia untuk but..insya-allah...
Terperanjat sey...jika dia betul adam ku..akan ku jaga dia..dan tidak sia sia airmata ini mengalir kerana dia..dia...saya akan ingat pesanan dia..sekarang saya ingin tumpukan pada pelajaran..dia saja dihati saya..saya tak akan lupa dia..semua kenangan bersama dia..akan saya kunci di benak hati ini...itu janji saya dia...
Sampai je di melaka..aku terpaksa jalan kaki..kalau dulu ada pakcik masri boleh la..sampai je kat rumah..terus bersiap ..g UITM..tengak housemate aku..ada pertandingan menyanyi...tahniah pia..kerana kamu berani mencuba..n telah mengharumkan nama kolej kita...
Hah..dala..aku nak bersiap ke kolej...banyak benda yang aku perlu selesaikan sebelum aku final exam..papepon..doakan saya ye..doa kalian amat saya perlukan...amin...

No comments:

Post a Comment