Thursday, April 14, 2011

final oh final!!!

huh..penat la sangat bila asyik mengadap buku je..saba linda...kamu kena kuat..seperti mama kamu..ayah kamu..kamu bisa jadi seperti mereka..amin..malam tidur agak lambat..semata mata tak nak semester ni pointer aku jathu agak menjunam..macam sem lepas..huhu...aku akan cube ..

belajar sampai aku paham..ingat senang nak berjaya ka??susah siot..kena usaha..baru membuahkan hasil...bila malam dah tak cukup tidur..esok nye..aku jawab exam dengan muka yang blurr..mata yang agak sembab..huhuhuhu..tapi tetap comel tau..hahah..roselynda rasli la katakan..(perasan sudah)..dalam dewan exam..pehh...tak macam ramai plak kan..bila da duduk kat tempat yang ditetap kan..pehh...terkejut...otak aku blank..tak ingat sangat pe yang kau baca..adoi..mengambil masa yang lama untuk ingat semula apa yang aku baca malam tadi..

sampai la aku tertidur....seperti ini..malas na nak pikir time ni..otak da jem...tidur jap..bila bangun kompem ley jawab...hahahah

huh...lepas je bangun...alhamdulillah boleh la jawab...tapi tak tahu la betul ke tak...sekarang tinggal paper makroekonomi n kreativiti n inovasi dlm perniagaan je tinggal..pastu...tamat...gud bye sem 4..welcome sem5..hahahaha...paper cukai aku boleh la jawab..tapi tak pasti jwapan tu betul ataupun tidak..mandarin..pehh..lagi la..hentam keromo je..statistik perniagaan..senang sangat..skor a..hahaha..sistem maklumat..pehh..memang tak la kan..lain bace lain kuar...ni lagi dua paper ni..aku tak tahu la nasib aku eh...
semoga aku ley jawab..doakan je la..amin..

No comments:

Post a Comment