Monday, April 11, 2011

sabar!!


Sabar aku dengan dugaan yang diberikan..bertubi tubi ia datang kepada ku..aku terus kuat kan diri demi mengharungi liku liku kehidupan..lagi lagi aku merupakan harapan untuk membela segala nya..aku takut jika aku lemah..bagaimana dengan junior ku..jadi aku kena kuat..kau boleh roselynda rasli..YA-ALLAH..kau kuatkan lah aku untuk segalanya …kuatkan lah kaki aku untuk terus berdiri…aku takut jika segala harapan aku hancur berkecai..jangan lah engkau hancurkan kami ..terlalu lama kami bersama..kau kembalikan lah senyum tawa seperti dulu …kau hentikan lah sendu tangis yang kuasai kami sejak akhir akhir ini ..aku tidak rela airmata terus mengalir di mata mereka ..aku tidak sanggup hadapi nya sendirian..aku akan terus lemah jika mereka lemah..aku rela kehilangan segalanya daripada aku kehilangan mereka..aku akan cuba ubah segala nya..janganlah kau pisah mereka daripada aku sebelum sempat aku buktikan pada mereka yang aku boleh berjaya seperti yang mereka harapkan..

doakan lah yang terbaik buat aku .. untuk aku terus bersama mereka..untuk aku terus hidup tersenyum dengan mereka..untuk aku terus buktikan pada mereka yang aku bisa berjaya seperti yang mereka harapkan…amin..

p/s:maafkan aku jika aku berubah...bukan niatku member!!!...masalah yang timbul buat aku terfikir yang aku bukan lah teman yang terbaik untuk berdamping dengan mu...terima kasih atas segalanya sepanjang perkenalan ini...

No comments:

Post a Comment