Friday, August 19, 2011

jiwa aku memberontak !

salam..jiwa aku memberontak tatkala ini..nak tahu tak sebab apa??penyakit wanita lah..iaitu shopping!!..hehehehe..yela..nafsu shopping untuk raya tersekat sekat..hehehe..boleh plak cam tu an roselynda rasli???ke tidaksabaran untuk bershopping bersama my ZARF..cepat la 28 hb..da membuak buak dah ni..hehehehe..mungkin, shopping nanti My Mr A ada sekali..hehehehe.mungkin la..tak pasti pun..dia pon busy dengan tugas nye..yela..nak cari duit..untuk masa depan dia juga..aku tak larang..dan try untuk bg sokongan kat dia..kecian dia..da la raya tak pat cuti..sabar ye my tiang lampu ni...

(merepek je tahu aku ni?lari topik da)

hahahahaha..ok..raya tahun ni mungkin seronok..yela..persiapan untuk rumah..ermmm..ok kot..itu semua biar mama dan ayah aku yang selesaikan..aku cuma perlu tumpukan pada study je..cinta??sikit2 la..hehehehe..bila difikir-fikirkan balik , banyak lagi yang aku belum beli..opsss..sabar roselynda rasli...nanti pergi beli dengan ZARF ye..arghhhhhh..tak sabar nye...hati memberontak..hehehehehehe

No comments:

Post a Comment