Wednesday, August 3, 2011

lama sudah

welcome back ROSELYNDA RASLI...lama sudah aku tidak mengaktifkan diri di laman ini..hahaha..busy dow..cuti semester kali ni 3 bulan..ambik kau...aku kerja la..ini la kerja aku..jual popcorn...hahahahaha
aku jadi cashier at mbo klang
kerja nya tak lah berapa teruk sangat...lagi seronok lagi ada la..daripada aku duduk rumah an..baik aku kerja...walaupun gaji nya tak lah berapa banyak sangat...cukup la untuk aku puaskan nafsu shopping aku..hahahaha...bila gaji kuar...memang tak ingat dunia aku la..keluar sana sini...at least aku nampak duit gaji aku pergi mana..alhamdulillah..baju raya pon da beli sikit sikit..just tambah mana perlu je nanti...aku tak sabar gak nak raya...yelakan...baju raya beli hasil titik peluh sendiri...heheheh..

No comments:

Post a Comment