Monday, August 22, 2011

makin sayang !!

entry kali ini buat my lalink..heee..entah kenapa..aku ni makin bertambah-tambah sayang pada dia..hehehehe..orang tengah dilamun cinta memang begitu gamak eyh...ohhh..tidak...begitu gamaknya yang asnor maisara , nur zuraini , n nor faezah rasa tatkala ini..hehehehe...walau bagaimana pun sayang aku pada my lalink..kalian tidak akan ku lupakan..walaupun kini ,aku alpha dengan kalian..hanya berhubung melalui facebook je,tapi aku ingin kalian ketahui..hanya kalian yang terbaik..hehehehehe..ok..back to the basic..my lalink..very take care to me..mana tak nya..sanggup berjaga untuk kejutkan aku supaya aku tidak lambat ke kelas..terima kasih lalink..setiap malam awak call saya..hehehehe..layan kerenah saya...terharu deh...saya suka dengar awak membebel..saya suka dengar awak sedawa..walaupun selekeh..hehehehe..da lah sedawa durian...yeekkkk...kelakar la awk ni..hahahahah..kelakar masa tu..bila saya ingat balik..mesti tergelak sendiri..gila gila...atoi...mabuk cinta...ayah..mama..tolong..akak dibius cinta..mara dia mama..dia yang ambil hati akak..mama mara dia mama...cubit dia..heehehehe..padan muka awak..awak..bukti yang awak bagi tu, selalu teringat-ingat kat fikiran ni hah...awak awk..pandai eik bermain dengan kata kata..adoi..percaya nya saya katawak kan??siap lah awak kalau awak tak ikhlas atau jujur dengan saya..saya cari awak..heheheheh..k la..banyak sangat ayat ayat yang awak bagi kat saya selama kita kenal..tak terucap hah..nak tido..walau papepun..wahai mohd azrul ,saya nak awak tahu yang saya sayang awak..<3 <3 <3..

No comments:

Post a Comment