Friday, August 5, 2011

my MR a!!!

lalalalalal..hati aku kini sedang berbunga bunga..bagaikan musim bunga...hahahah...jangan cemburu ye...sejak dia hadir dalam hidup aku , tak tahu kenapa kini aku boleh lupakan mr s aku yang buat aku sakit dulu..terima kasih ye..walaupun awak jauh dari saya..tapi saya rasa awak ikhlas untuk beri saya peluang untuk bertakhta dihati awak..cara awak mungkin boleh buat saya percaya pada awak..but not 100%..hehehehe..setiap saat awak sentiasa hidup dihati saya..awak telah buat saya terfikir bahawa indah nya hidup bila diri ini disayangi..hehehehe..awak..awak jaga saya tau..awak jangan sakitkan hati saya seperti mana mereka mereka sakitkan hati saya..tiba tiba teringat kata-kata awak malam tu..awak cakap.."saya rasa jodoh saya dengan awak la"....pehhh..berderau jantung bila dengar awak..adakah saya mimpi???ohhhh...awk..saya da mula sayang awak..saya da mula rindu awak kalau awak tak hubungi saya...argghhh...kenapa ni???awak bomohkan saya eik???hehehehe..tak mungkin,..saya percayakan awak..awak tak mungkin buat macam tu kan,..hehehehe...

No comments:

Post a Comment