Sunday, August 7, 2011

new shawl!!!

huh..entry kali ini aku nak hujahkan tentang shawl baru aku(atas permintaan asnor maisara) ..baru beli..dah lama aku cari shawl ni...idam sangat..akhirnya aku dapat gak..hehehehe..suke nya..bermulanya di sini..masa aku , zulaika ahmad n faiz akatsuki jalan jalan kat mahkota parade...ternampak satu kedai ni..singgah la kejap..tujuan nak tengok baju raya,,,tup2..nampak plak shawl ni..hehehehe..apalagi..aku sambar la..grrrr...terpikat plak..nasib baik aku ada bawak duit time tu..hehehehe..aku bli dua...tamak nya..harga nya pun tak la mahal sangat..kalau beli satu harganya rm 18..kalau beli dua rm 30..ok la..aku pon ambil 2 helai..bila lagi aku nak beli shawl ni kan??lagipun aku tengok kat internet..sehelai rm25++..postage lagi..hahahaha..baik aku beli je..dapat terus..nak tengok tak shawl nye???jap eik...
ni warna orange..

lawakan..hehehe..sekarang shawl ni tengah top..hehehe..nanti kalau ada yang lagi top..nak beli la..hehehehe..manalah mama dan ayah tak bising..ada duit je beli shawl...hehehehe..t kalau tak de duit..heboh mintak dorang..ada duit..shopping je..apa nak jadi ni ROSELYNDA RASLI oiii!!!..heeeeeheeeeheeee


1 comment:

  1. lnda zaf nk pnjam leh x??bg ke xbg ker..nk gak..heheheh :p

    ReplyDelete