Wednesday, August 24, 2011

untuk si dia !!



semalam..time aku kuar pergi bandar..tujuan utama untuk teman si zulaika ahmad cari baju raya untuk laki dia faiz akatsuki..ternampak plak baju ni..chumil2...heheheh..apa lagi aku sambar lah untuk si dia yang tersayang...lagipun aku da janji nak belikan dia..walaupun guna duit yang dia bagi..hehehe..terima kasih ya awak kerana bagi duit belanja raya..nak lagi bole???hehehhe..melampau ye kamu roselynda rasli..lepas beli baju..jenjalan satu bandar..nak cari baju aku ..semua cam tak berkenan di hati..memilih betul la kau ni linda..hehehe..tak pe la..aku beli at klang je la..heheheh..pas buka..aku balik..kemas baju untuk pulang ke kampung halaman....lepastu, aku lipat baju si dia yang aku beli tadi..bungkus masuk dalam kotak hadiah..nak pos..almaklum la..kami ni c cinta muka buku n cinta c pos laju..hehehehe...kelakar la..walau apa pun..saya sayang awak..cinta awak..mungkin awak yang terakhir bertakhta di hati ni hah..tiada insan lain k..love u damn much mohd azrul muqtaar!!!

No comments:

Post a Comment