Thursday, September 8, 2011

akhirnya !!

okie..entry kali ini hendak share skit bout c dia yang pernah ad dalam hati aku suatu ketika dulu la...(dulu ek..skang da tak de da)...hehehe..dulu memang la tersangat la sayang ..sekarang da ada yang lain..grrrrr...memang agak terperanjat..setelah hampir 3 bulan kot kami tidak berhubung..semua sibuk..adoi..tup2 hari raya awitu dia call aku..terkujat aku deh..dia just mintak maaf..its ok..aku pon mintak la maaf juga..raya kan..malas da nak layan dia..ignore je la..entah kenapa hati ini rasa cam tak sedap je..aku mesej la dia..(jgn mara ye mr azrul)..hehehehe..tanya dia itu dan ini...

hahahaha..gelabah sey aku ni..aku tanya dia da ad makwe eik???dia ckp da..hahahahaik..awitu raya kata tak de masa nak cari..lelaki..ayat nak world n pepoyo je la ko ni..lagi bertambah poyo..bila dia ckp akan jgn sis tu bek2..n nak buat bini..hahaha..kelakar la pulak..da nak kawen ko ye..congRates~~

aku bila la lagi??hahahah..jgn nak gatal ye roselynda rasli !!

mungkin sis tu yang terbaik buat awak..yelakan..sis tu da tggu awk 4 thun..hahahah..agak kelakar la jugak....wahai sis terbabit..tahniaH yea~~..penantian kamu..membuahkan hasil..tahniAh~~..hahahaha..

buat mr s..selAmAt ye..jaga la sis tu eik..doakan saya juga yea..Mungkin ada yang lagi baik Buat saya..

No comments:

Post a Comment