Sunday, September 18, 2011

bila kami di rumah maklong..

salam ukhuwah..heheheh..entry kali ni nak story kejadian2 yang berlaku bila balik klang...grrr..memang la seronok kan..sampai umah kol 5..mama dan ayah jemput..dalam bas..peh..memang la tekanan..baru nak tido ..pakcik belakang aku boleh pulak berborak2 ngan bini dia,.adoi..macam la dekat rumah tak boleh nak borak2..kuat plak tu..macam nak bagi satu bas dengar..nak tegur..orang tua..sabar je la..da la nak cepat..ada plak penumpang ni nak p toilet..adoi..tak pernah2 ..2jam je pon tahan la sikit..hehehe..bila sampai je rumah..aku lepaskan rindu..bilik ku..lepas maghrib..borak2 ngan mama n nana..seronok sangat..miss thats moment..bila semua makin meningkat dewasa,..mama makin sporting..gelak same2..hehehe..sayang korang deh..leas kerja sume da beres..aku n nana apa lagi..p umah maklong la...nani n ipa pon ada..pehhh..seronok..tido sana plak..sampai ayah memekak..hehehe..maaf dad..akak memang seorang yang degil..

malam yang indah bersama aryena azman
memang ini kerja kami..bukan nak tolong maklong kat dapur..heboh ber snap2 picture.sibuk berbual pai lupa nak tidur..sebelum tido..masing2..bergayut seketika..yelakan sekarang semua da berpakwe..mesti best kalau berita ni dikongsi bersama arwah nenek..mesti dia happy.!!windu nenek..

bangun je pagi..aku terus balik rumah..ngantuk lagi..tapi kuatkan mata..kemas rumah..bila da siap kemas..nani  mesej ajak p umah maklong..bila da p..pehhh..mcm2 dorang sound aku..pehh..aku ad susah kan korang??xde kan??so,diam la eik..thanxx korang because entertain me like that..pppuuuiiiihhhh...yes!! memang sekarang aku agak kasar..semua sebab korang..korang yang nak aku jadi macam ni kan?memamg aku sayang korang..tapi bila sayang sangat pon..makin pijak pale..nekad!untuk berubah..bila naik jelak..aku terus balik..terkilan..


bila hati da sejuk..aku pergi la rumah maklong balik..tolong mana yang perlu..p teman kaklong beli barang..balik..kena layan orang..bila tetamu semua da balik..kami apa lagi..

ira , ipa , aku n ejoy !

sebahagian cucu arwah nek semah

kami si anak dara

malam..kami memberi kata sepakat..malam buat bbq..wahhh..memang sedap...hehehee...papepon..thanxx korang..memang syang kat korang..




No comments:

Post a Comment