Monday, September 19, 2011

hepy befday my mr A!!

19 september 2011..
hepy befday to you..
hepy befday to you...
hery befday to MOHD AZRUL...
hepy befday to you..



kepada my dear..
hepy befday yea..semoga murah rezeki..n hepy bersamafamily tercinta n insan tersayang..(aku ke??ehh perasan nya..)hehehehe..sorry yea..saya takdo hadiah mahu kasi..hanya selaut perasaan sayang dan cinta mampu saya berikan..eceh ceh..jiwang la plak aku ni...tapi memang betul pon..saya harap hubungan yg terjalin ni kekal sehingga awak jadi milik sy dan sy jadi milik awk yang sah ..hehehe..kan dear..(gatal nya aku deh)..

bila aku dah gatal..
MOHD AZRUL MUQTAAR...
saya nak awak tahu yang hanya awak je yang ado kat dlam hati ni hah...tak do yang len hah..saya nak awk tahu yg saya sayang awak sgt2..sgt terharu bila awak ckp hanya sy je yg awk ada selain family awk..takde perempuan lain..betul ke??mcm xcye je..hehehe..and lai terharu bila awak anggap saya mcm nyawa awk..hehehe..so sweet...klo betul terima kasih ye..klo x..sy redha je..grrrrr...

apapepon sy syg awk sgt2..xde orang len dehhh.ILOVEYOU MOHD AZRUL MUQTAAR

buah haty saya...

No comments:

Post a Comment