Wednesday, September 14, 2011

mahu pulang !!

hari ni..15.9.2011..aku bangun awal..sebab nak pergi kelas undang-undang syarikat..sampai kolej..aku call lilian..xangkat..call no celcom dia..mailbox..damn..its ok..aku pon decide balik je..sampai rumah..ingat nk sambung tidur..tapi..mata ni tak buleh lelap pulak..adoi..aku ambil keputusan..on laptop..updated blog..yelakan..blog utuk luahkan segalanya..cerita cinta aku..duka aku..semua disini...terima kasih ye kerana menjadi suri dalam hidup..:)

allaaaaaa..jap lagi ada kelas pulak..malas nyaaa...sabar roselynda rasli..dugaan untuk berjaya..hehehe..n sebentar lagi juga..nak balik klang..yeeehhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa...hehehehe..nak jumpa mama n ayah aku deh..jiwa da memberontak mengatakan rindu..hehehehe..waiting 4 me yeaarrr:)

No comments:

Post a Comment