Monday, September 5, 2011

the new one !

dalam keghairahan aku beraya..meng"captured" gambar...tiba2..handphone kesayangan aku plak buleh x hidup...windu la plak..arghhhh,,da la beli guna wet gaji aku...

ni la fon yang xbuleh hidup tu,,,windu nya kat fon ni !!

mungkin fon ni majok kot...sbb aku pernah cakap ..lepas raya nak pakai fon baru..hahahaha..saba je la..bila fon da xde..susah nak berhubung dengan sayang aku ni..makin la rindu..da la wt raya sikit..terpaksalah aku guna wet elaun mara aku untuk beli fon baru...

ni la fon aku sekarang..
hah..ini la dia..cinta hati terbaru saya..murah je..xsampai rm200..siap memori 2gb lagi..berpatutan...walaupun ini yang baru..saya tetap sayang yang lama..dua2 aku sayang..tak sabar nak tunggu fon sony aku ok..yeeehhhhaaaa...cepat la sembuh..da rindu sangat da ni..


No comments:

Post a Comment