Tuesday, September 6, 2011

rhaye oh rhaye !

adi...tersangat la bosan bila raya di kampung..bukan tak best..cume aku ni kurang la rapat ngan saudara belah ayah..bukan aku kenal pon..almaklum la,,jumpe pun setahun sekali..n kadang2 tu tak pernah bertegur pun..mana tak nya..lagi2 anak pakngah aku tuu...hehehehe..pagi raya..family aku , family pek tam aku n family pakcu wah aku..terus shoot p umah maklang aku..beraya je kat sana..meriah sikit la kat sana..boleh la..tapi hati aku still kat klang !!!..bila mama n ayah aku sibuk berbual..kami anak rasli ni..apa lagi..






hahahahaha..chumil kan anak- anak mohd rasli dan zunaidah???biasa la..tgok la orang tua kami..kami sayang ayah dan mama kami..n kami berjanji akan bahagia kan mereka...kami adik beradik ingin memohon ampun dan maaf jika terkasar  bahasa or terlanjur kata ..khas buat mama dan ayah kami...roselynda rasli + zulyanna rasli + zulkifli rasli + rahayu rasli = mohd rasli dan zunaidah !!! muahhhhhh buat mama n ayah...

No comments:

Post a Comment