Monday, September 26, 2011

semua nya terjawab sudah !

khamis lepas aku berang kat pulang ke klang..tiket pukul 2 ptg,.aku naik bas SE super..tersangat la selesa kan..seat yg luas..pehhh...dapat pulak aku duduk sebelah nenek ni..byak la dia bebelkan..hehehe..tp aku ternmpk dia ad bwk mkanan yg aku suke..alamak...dia bwk mangga da..terliur aku dlm bas..nsib aku ni pemalu  org nya..klo x, mmg aku da minx da..hehehehe..disebabkan penat,aku tersengguk2 tidur dalam bas...nsib tidur2 ayam..klo x, mmg aku da terlajak..laju jgk bas ni bwk..x sampai 2jam aku da sampai klang..heheheh...sampai rumah,mcm biasa..gurau2 ngan zulyanna rasli..dindu dia sey !!pai mama ckp yg bila aku blik,mle la..gduh je tahu..tp itu yg merapatkan kami..esoknya aku ,mama , ayah n ayu p bli barang,..b4 p tesco, mama bawak aku p klinik ana..sbbnya aku asyik ngadu je kat mama itu ini..dokter membebel itu dan ini..dokter telah mengesahkan yg aku punya ****** tak stabil..risau jugak aku dgr..mcm teruk jugak skit aku ni kan..n dia bg ini ubat untuk stabilkan aku..

tersangat la phit !!
aku hanya bergantung pada ini ubt..aku takut...besar nya ujian mu ya-Allah..doakan  semoga aku kembali seperti sedia kala..untuk aku terus harungi hidup ini dengan tenang dan bahagia..teringin rasa nya untuk kembali seperti dulu..ketawa n bahagia ..sedih n menangis.bersama mereka..terima kasih pada mereka2 yg sentiasa ad bersama ku..memberi dorongan untuk aku terus berdiri sambil tersenyum keriangan di bumi ciptaan nya ini..

No comments:

Post a Comment