Thursday, October 13, 2011

aiiiikkkk??

tibe2 teringat kat awk my tiang lampu yg bushuk lg buncit..hehehehe...teringat malam tu saya balik malam..awk mara..hehehehe..pastu majok..matikan call..pehhh..sampai aty awak matikan call kan??sedih saya waktu tu..saya call awak balik..pehhh..xangkat..alaaaaa..pastu saya terus balik rumah..sbb awk da mara2..ermmm..pastu baru la awk nak angkat call saya..hehehehe..awk2..saya dengar suara awk tak macam selalu..alamak..awk nangis..alololo...awk nangis sebab saya..maaf ye awk sebab sy wat awk risau..xde niat pon..saya sayang awak je tau my tiang lampu yang bushuk lg buncit..hehehehe..

awk..awak da makin jauh..kalau dulu awak kat PUCHONG je..sekarang awk da dkat KEMAMAN..tak tahu kenapa..malam tu bila awak mesej "dah naik bas ni..." hati saya sebak je tau..tak tentu arah hidup saya bila awak nak p jauh..nape eik??n saya terkedu bila awak ckp "saya rasa jodoh saya ngan awak"..alamak...da bersedia kah aku??hari ni..saat saya menulis blog ni..saya sendirian..dalam bilik..menangis...tersenyum bila ingat awk..bila ingat saat mula2 saya kenal awk..hehehe..awk2..awk selalu ada bersama saya..saya terkejut bila awak call saya semalam..n awk ckp..

"saya da call member saya yang keje kat Petronas,saya minx dia adjust saya keje sana..kalau dapat..lepas sebulan saya kerja..saya amek awak kt Melaka..bawak awk jumpe family saya..jumpe family awk..klo dorg setuju..terus JALAN"

hah??JALAN??alamak...awak biar betul??serius??hehehehe..awak2..saya doakan awk dapat kerja tu eik..tapi kan awk..saya masih lom sedia la..banyk lagi tanggungjawab sy yang lom sy selesaikan..saya nak gembirakan mama n ayah dulu..sy nak bina balik family sy ..awk tunggu saya tau..hehehehe..

apapepon..awk(mohd azrul muqtaar)..
saya syg awk..cinta awk selamanya..:)

http://www.youtube.com

No comments:

Post a Comment