Sunday, October 2, 2011

bershopping !

alamak..elaun da msuk..memang la kan..tak ingt dunia aku bershopping..SALE sane sini plak..GHAIRAH...hehehehe..niat just nk bli kasut je..last2..kasut pon xbeli..lain yang aku beli..adoi..linda2..apa nak jadi ni??penat aku melepaskan nafsu shopping..yelah kan ..raya tak puas sangat..hehehe..parah aku ni..saba ye sayang..ini lah saya..:)

ok..bgun2 je..siap2 trus gelak ngan kakak..(ohh fexa)..ajak cicik, tp dia xnk ikot plak..its ok..:)
sampai mc..si ohh fexa nk bli no bru plak..ok..temankan la..:)
pastu terus menapak ke jusco hah..teringat plak kat zarf..slalu shopping mesti nagn dorg..miss la..bila la kan dapat berkumpul bersama??jalan satu jusco..cari kasut..ok da jumpe..kejap lagi dtg balik..sbb pia da nk pai jusco..dia rehat kan..so,kami pon p la mkn ..sushi je..pia just take away..da lambat..yelakan..dia kerja..thanxx eik..coz always support aku utk teruskan hidup..ececeh..pas  mkn..alahai..toilet lg..ohh fexa nk bersihkan mulut...almaklum la..dia sedang pkai gigi besi an..jln2..ini lah yang aku beli...

from stage...

dan..ada lagi barang lain yg aku beli..tapi tak boleh gthu..rahsia...hehehe..tersalah tujuan da..tengah2 berjalan..bru teringat..hadiah ayah..minggu dpan befday ayah..alamak..aku pon dgn segera wat kol-me-back kat mama..coz nak ckp ngan nana..xlama lpas tu..ayah kol aku..ayah xmcm dulu..knape eik??kesan dr surat tu ke??maaf yah..akak terpedaya..akak thu akak salah..:'(..akak janji akak x ulang lg..ermmm..nana..tepon la aku..windu dow kat ko...klo la aku pkai celcom..mesti kita cam dulu lek..rindu la..

ohh..its ok..lupakan...teruskan kehidupan..sekarang aku kerap menangis..tak tahu kenapa..sensetif nya aku skang ni kan??tp aku pendam je dlm hati..hanya mohd azrul muqtaar je thu..thannxx eik..:)

lepas sampai je rumah..aku tak tahu kenapa..terasa la bosan..sunyi je..sayu je hati ni..alahai...pia balik..ajak p mkn..ok..ikut..lapa kan..memang kuat mkn aku ni..mkn kat pantai batu..sdap gak la..masih awal nak balik..yelahkan..malam minggu..ok..decide tok p JONKER WALK..jalan jalan..niat nak usha2 brang tok ayah..tapi xberkenan daaa..last2..aku bli la pashmina ni...

lawa kan.??
sehelai rm6 je..
disebabkan murah aku pon beli lah..ni klo mama thu..habislah aku kena ceramah..da la kena sound ngan ohh fexa..ada ke dia ckp 'akak tengok selendang ko da penuh stu kotak,ko tgok..kotak pon pai koyak akak tengok'
hehehe..maaf ohh fexa..selendang ni lawa sangat..tak buleh tahan deh..takpe2..t klo akak nak pinjam akak gune je eik..xmo segan2 deh..hehehehe..papepon..sangat seronok malam tu..wlaupon wet banyak habis..hahahaaha...papepon thanxx anak rosman and ank pu eik..syg korg deh,..muahxxx


No comments:

Post a Comment