Monday, October 31, 2011

:)

alahai..agak terperanjat bila aku on9 je fb dan nk bukak wall ko..tiba2..fb ko da xde..adoi..da xtahu nk ckp ape da..BLANK..ko ni betul betul nak lari dr aku ke ape??it's ok..lari la selagi ko boleh lari..tp..hati2 k..jgn sampai tersungkur sudah la..aku mls nak rawat ko mcm dulu2..kalau dulu maybe boleh la..BUT now..ermm..just thinking bout what u do to me k ..okie..terus kan larian ko syg..semoga ko tiba di garisan penamat..dgn jaya nya..eceh konon.. n semoga ko bahagia bersama dia k..n satu je pesanan aku utk ko..aku syg ko sgt2..sggup an ko wat camni..klo aku thu ini jd nya..menyesal aku knl ko dulu..n aku nk ko tahu yg bila ko ad bersama aku dulu..aku hepi sgt..kenangan bersama ko akn ku padam dan lenyapkan ia bersama kata2 indah yg pernah ko ckp pada ku..doakan kebahagian aku k..sesungguhnya tiada jodoh antara kita n kau bukan la adam yang aku cari dan nantikan selama ini..semoga bahagia fizi syuk..:)..and now..aku akan lebih bahagia bersama insan yang aku syg..i dont want think about u anymore and never ever to look back starting this second..aku pegang dgn kata2 ini..xsemestinya org yg kita syg jd milik kita..:)

No comments:

Post a Comment