Wednesday, October 5, 2011

maaf ye!

penat nya..baru pas p mkan..kenyang..perut ni skang kerap la sakit..adoii..xtahan rse nya..kerap la masok angin..but..kuatkan semangat deh..hehehehe..

ok..fine..esok balik..KLANG..waiting yaaarrr..mula-mula ikutkan hati memang tak nak balik..ingat nak sambut befday ngan member2 aku ..yelakan..this year last..nk gak la rasa kan..but..bila je pat thu benda tu..alamak..terpaksa balik..buat ape nk sakit kan hati...oits okie..kuatkan hati..family first.better sambut ngan dorg..and really hopefully awk ada eik??.maaf ye anak rosman..hepi sokmo bila dgn kamu..YES..memang aku anak manja..memang aku xmatang..memang aku suka dok bawah ketiak mak bpk aku..aku akui nya..sbb..bkn nak batak la..aku hidup dgn penuh kasih sayang mama n ayah..n aku tak batak untuk tagih kasih syang n suka ambik perhatian dr org len..BATAK..opsss..over plak an..heheheeh..aku memang over..gggrrrr..xsuka??just go to the HELL...hehehehe..hidup aku.!!!..

understand??

No comments:

Post a Comment