Thursday, October 13, 2011

pandai nya kamu..

pandai nya kamu ye Asnor maisara .. hah..ni la nak ceter ni..baru nak merajok lama-lama..da xboleh..tergendala..mana taknya..dalam perjalanan balik melaka..(memang sebak gak nak tinggalkan mama n ayah.)..tp aku kena kuat..mereka je tahu apa yang aku rasa..semua aku ceter kat dorang..pasal sakit,gaduh ngan kawan, blajar..sume la...hehehee..terima kasih sebab dengar ye..alamak..lari tajuk la pulak..ok..begini cerita nya..hehehehe..

tiba-tiba..masa dalam perjalanan..aku dapat satu mesej dari asnor maisara..ini msj nye..

sahabat..
jika hari ini aku terlalu gembira,
sedarkanlah aku dgn amaran2 ALLAH..
jika aku bersedih tanpa kata,pujuklah aku dgn terbiah pencipta-NYA..
jika aku lemah x berdaya,ingtkanlah aku dengan kehebatan syurga..
jika antara kita ada tembok yang memisahkan ,ajaklah aku meleraikan segera..
jika pernah hatimu terluka ..luahkanlah agar aku berubah..
&
jika esok aku terlena tanpa terjaga ,iringilah lena aku dengan kalungan doa..
berjanjilah sahabat ,ukhuwah kita untuk selamanya..
ana uhibbuki fillah.


hah..pandai betul kan..meleleh airmata aku baca tau..dan tanpa fikir panjang..aku minx maaf kat dorang..aku terlalu syg kat dorang..itu je yang aku ada...maaf ye syg2..aku emo sikit malam tu..aku syg n rindu gila kat korg..muahhhhxxx my ZARF..korang the best..

No comments:

Post a Comment