Tuesday, October 25, 2011

risau+xsabar=rindu sama kamu..

okie..and now..i'm at hostel..
rindu la sgt kat hostel ni...hostel ni la bnyak kenangan..disini la aku mulakan hidup..
as STUDENT...ermmm..disini jugak mama n ayah tinggalkan aku..sebab aku nk capai cita2 ku..mama n ayah..i'll try my best..and disini aku lalui segalanya..dengan liku2 kehidupan..eceh2...
hahaha...
ok..malas nak membebel panjang..back to the top..aku risau gila..tmpat praktikal..
still lom dapat fed-back..alamak..macam mana ni..last chance MBO la gamaknya..atoyai...dengan assignment yang bnyak lg lom siap..report owh report..penatla...menimbun..:)
n tak sabar...nak praktikal..eceh..tempat pon lom dpt lg..heboh xsabar..GILA sey...wahai syarikat..terima la aku jalani latihan industri kat tempat anda..hahahaha...
dear..rindu la sama kamu..sgt2..
awk je tahu pe yang sy rse..:'(
SUMPAH rindu la nak dengar awk bebel...
<<AWK>>




No comments:

Post a Comment