Monday, October 3, 2011

tqvm sayang!!

berbunga2 la hati sekarang an??alamak...hehehehe..terima kasih awk..awk sellu ada bersama sy..awk sentiasa kuat kan semangat saya..kalau awk xde..mesti saya rebah...eceh ceh..poyo sey aku..tak tahu la kan..kenapa sejak kebelakangan ni...aku asyik la angau ngan dia...mama..akak mabuk cinta ni..alahai..rosak la study aku deh..hehehehe..awk..sy syg awk sgt2..awk da bagi sy harapan untuk terus berjaya dalam hidup..u're the best dear...heheehe...tp kan awk..if awk ada lagi bgus dari saya..saya relakan kepergian awk..:)

alamak..sedih la plak an??mungkin sy bukan yang terbaik buat awk..just go on dear..terharu sangat bila awk ckp..

"selagi saya belum bernikah dengan sesiapa...selagi itu awk milik sy"

hehehehe...ayat ko..pehhh..tp dalam hati hanya TUHAN je tahu betapa gembira nya aku bila kenal kamu darl...grrrr..MALU la..ngeee~

setiap malam awk dengar saya bebel..saya dengar awk bebel..sy dengar masalah awk..awk dengar masalah sy..ketawa sama2..sengal nya awk kan??

ini lagu buat awk..terima kasih ea!!

No comments:

Post a Comment