Saturday, November 12, 2011

busy sgt kau..

nak ceter ni..sedih sgat..bila masing2 terlalu busy..aku busy dengan assignment..dia busy dgn kerja..alahai..
membuatkan aku rindu gila kat dia..sgt2..:'(
n kadang-kadang aku rse diperbodohkan pon ad jugak..kenapa eik??
maybe faktor jauh menjadi penghalang..ini la padah nya bila bercinta jarak jauh ni..
sebab syg n cinta..aku kuatkan diri aku...n bila da jadi mcm ni..aku mula membeza2 kan dia dgn mr s aku dulu...
bila tgh sedih mcm ni..mr s selalu hadir dlm mimpi..(mimpi je pon)..2 malam aku mimpi jalan cerita yg sama..ape kah benar ape yang aku mimpi tu??ntah la..
keadaan macam ni membuatkan org sekeliling memaksa aku untk putus dgn dia ..senang je dorang ckp an..SHITT la kan..takpe..aku ikotkan je ragam ko..lyn kan je..

zarzzzz

No comments:

Post a Comment