Monday, November 21, 2011

selamat tinggal dunia kolej..


kolej yayasan melaka..

okie..ini la tmpat blaja aku..xsangka,cepat sgt masa berlalu..da nak abis da..berat rse nak tggalkan kolej ni..mcm2 aku balaja kat cni..mengelanai erti persahabatan..menangis bersama mereka..ketawa bersama..kena mara dgn lect bersa2..aishh..pengalaman oh pengalaman..ttp berada di ingatan..berat nak tinggalkan bandar bersejarah ni..lpas ni xdpt la nak overnight kat padang..p jonker walk..dp, mp, lpak ayoob...aishh...sebak rse aty..

banyak perubahan yang ketara kat diri aku..ramai yang perasan..dari sebelum aku msok blaja..
dari rupa yang agak comot ke more better,know how to dress-up..aishhh..more confident gak la..heheheh..perasan sudah la..

mmg ramai yang tegur la skang kan...terima kasih kerana bagi roselynda rasli peluang untuk mengubah diri..
terima kasih kalian kerana terus bersama aku..syg korang deh..:)

No comments:

Post a Comment