Sunday, November 13, 2011

terbuka juga pintu hati..

aku bersyukur sgt ke hadrat Allah S.W.T sbb membuka pintu hati adik kesayangan aku untuk terus belajar..haishhh..ingatkan da xnk smbung blaja td..adoi..xthu la kan mcm mne dia nak sgt smbung blaja kan..aku janji bila dia smbung blaja, aku akn tolong dia..aku xnk dia rsa mcm ape yg aku rse time blaja..even dr segi kewangan..aku xnk, disebabkan faktor kewangan jd sbb dia xnk blaja..lgpon, ayah mmg nak tgok ank dia blaja smpai dpt ape yg ank dia cita2 kan..aku nak tgok adik2 aku dpt ijazah..eceh..hahaha..

hahahaha..kdg2 aku pikir jgk, knape tiba2 dia nk smbong blja..bkn men melenting lg bila aku suroh dia sambung blaja..hahahaha...klakar pon ad gak..maybe dia da sedar buruk baik nya kot..papepon na, along sokong sgt tindakan ko tu..

hah..sok ko da mek SPM...GUDLUCK syg..along doakan yang terbaik k..
syg ko deh...
muahxxx..:*

No comments:

Post a Comment