Saturday, December 31, 2011

still waiting!

aku msih menunggu kata putus ko la..susah sgt ke ko nak lepaskan aku??aku xsanggup kot macam ni..ada pakwe pon macam xde..YES..memang aku syg ko sgt2..xdinafikan memang aku rindu ko sekarang..hidup terkontang kanting ..tapi itu semua aku tahan..demi kebaikan ko dan aku..tolong la wey..cukup la ko wat aku menunggu ko tanpa khabar selama hampir sebulan..sudah la..aku da malas nak pikir psl ko..TOLONG LEPASKAN aku...cari je yang lain..aku bukan bagus sgt tuk ko..aku mintak maaf klo aku ada wat skit aty ko selama lebih setahun ni..halalkan segalanya..:)

Thursday, December 29, 2011

kata putus..

okie..sedih sikit cerita kali ini...smalam,b4 tido aku amek keputusan utk membuat satu keputusan yg maybe terbaik dlm hidup..BERPISAH..mungkin ini adalah jalan yg terbaik..ko buat hal ko..aku buat hal aku..aku xnk bazirkan masa aku dg ko..dan ko xperlu nak hbiskan mse ko tok aku..xpyh pningkan kepala..kejayaan diutamakan sekarang..semoga ko bahagia..aku mungkin bukan hawa dan ko bkn adam aku..doakan kebahagiaan hidup aku..semoga aku jumpa cinta sesuci cinta zikir n norkhamardhiah..eceh..berangan xhabis...

Wednesday, December 28, 2011

cepat la habis..

aishhh..lama sudahaku x mencorat coret dlm ini blog..busy giler kot..xde mse..hahahaha..poyo kan??
da lebih seminggu aku praktikal kat MBO KLANG..mcm plik jgk kan??tapi xpe..aku kan tgh blaja..so,aku kne la praktik kan ape yg aku blaja kat company ni...mula2 mmg mcm budak bodo skit..but..i must improve myself..eceh konon..da dekat klang ni..rindu plak nk bersama anda SOFIA MANJALARA...merayau bersama,coconut shake bersama..rindu pd mini cooper deh..xpe2..seb bek ada selimut ko..hahaha..terlepas jgk rindu..heheheh..ok..skang nak ceter psal MBO ni plak..aku diterima sbb ad org dlam..kenal manager kan..cara keje plak...senang..like a admin staff..just kira2 itu dan ini..elaun..ermmm..mcm staff biasa siot..sejam RM3.80 je..keje 5 jam je tau...ahad n public cuti..hah..kelas ko jah..ermmm..dah la..nak mengular jap..heeehehe..papepon doakan praktikal aku ni berjalan dgn lancar dan lulus dgn cemerlang..
amin~